云出岫鸟知还

你怎么这么可爱⚘(∀`ฅ*)
Seven Nation Army - The White Stripes

推荐给大家~这首歌超级好听!第一次听是在美国好声音上,当时听得鸡皮疙瘩都起来了。歌曲有很多个版本,每一版都很有韵味,这里选的是我最喜欢的一版本🍸✨

歌词:
作曲 : white
作词 : White
I'm gonna fight 'em off
我将要击退他们A seven nation army couldn't hold me back
就算是一支七国联军也无法阻挡我
They gonna rip it off
他们要去欺骗了Taking their time right behind my back
一直跟在我身后把他们的时间都花在追赶我And I'm talking to myself at night because I can't forget
我在夜里自言自语因为我无法释怀Back and forth through my mind behind a cigarette
抽完一根烟后我反反复复来回思索And a message coming from my eyes says leave it alone
我眼中有个讯息说道随它去吧Don't want to hear about it
不想听有关它的一切
Every single one's got a story to tell
每个人都有自己的故事要讲
Everyone knows about it
每个人也都知道相关的事情From the queen of England to the hounds of hell
从英国的女王直到地狱里的猎犬And if I catch you coming back my way
而且如果我能让你成为我的归宿I'm going to serve it to you
我将会全心全意为你效劳And that ain't what you want to hear
这虽然不是你想要听到的
but that's what I'll do
但这却是我将要去做的And a feeling coming from my bones says find a home
我骨子里的感觉说道:去找个家
I'm goin' to Wichita
我要去威奇托了
Far from this opera forevermore
永远地远离这座歌剧院
I'm gonna work the straw
我要在稻草和秸秆中工作Make the sweat drip out of every pore
让每一个毛孔都冒着汗珠And I'm bleeding and I'm bleeding
我正流着血我正流着血and I'm bleeding right before my lord
我正站在我的主人面前流着血Oh, the words are going to bleed from me
哦,我所说的话也会是字字血泪and I will think no more
而且我不会再多考虑And the stains coming from my blood tell me go back home
我血液中的污点也告诉我:快点回家

翻译贡献者:莫鹿

评论

热度(3)